Jure Tovrljan szlovén grafikus, kreatív igazgató ötletességét dicséri a Béhance oldalán közzétett logógyűjtemény, melyben az olyan nagy márkák, mint a Mastercard vagy a Starbucks logói láthatók, koronavírus-kompatibilis formában. Vagyis, kicserélt, módosított rajtuk minden olyan részletet, mely azt tükrözi, ami a mostani helyzetben mindenkit érint: az olimpiai logó karikái tisztes távolból néznek egymásra, a Starbucks szirénje szájmaszkot kapott és a Goodyear gumiabroncsmárkát is átkeresztelte, és valóban a Badyear most találóbb.
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Mastercard (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Nike (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: US Open tenisztorna (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: NBA (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Olimpiai játékok (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Starbucks (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Target ruhamárka (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: LinkedIn (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Goodyear (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Corona sör (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)
Ezekhez hasonló változtatás a valóságban is megtörtént, a latin-amerikai technológiai vállalat, a Mercado Libre ugyanis a helyzetre való tekintettel átterveztette logóját, mely egy eddig kézfogást ábrázolt. Helyette most két, erős kar jelenik meg a vállalati címerben.
Fotók forrása
Ez is a koronavírus hatása:
A koronavírus miatt visszateszik a karácsonyi fényeket a házakra Amerikában
Delfinek a kikötőkben, hattyúk Velencében – újjáéled a természet a koronavírus-járvány miatt