nlc.hu
Shine
Micsoda ötlettel állt elő egy grafikus! A koronavírus-helyzethez igazította a legnagyobb márkák logóit

Micsoda ötlettel állt elő egy grafikus! A koronavírus-helyzethez igazította a legnagyobb márkák logóit

Kedves viccelődés és még ötletes is, ahogyan a szlovén grafikus átalakította a világmárkák logóit a koronavírus-helyzetnek megfelelően.

Jure Tovrljan szlovén grafikus, kreatív igazgató ötletességét dicséri a Béhance oldalán közzétett logógyűjtemény, melyben az olyan nagy márkák, mint a Mastercard vagy a Starbucks logói láthatók, koronavírus-kompatibilis formában. Vagyis, kicserélt, módosított rajtuk minden olyan részletet, mely azt tükrözi, ami a mostani helyzetben mindenkit érint: az olimpiai logó karikái tisztes távolból néznek egymásra, a Starbucks szirénje szájmaszkot kapott és a Goodyear gumiabroncsmárkát is átkeresztelte, és valóban a Badyear most találóbb.

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Mastercard

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Mastercard (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Nike

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Nike (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: US Open tenisztorna

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: US Open tenisztorna (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: NBA

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: NBA (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Olimpiai játékok

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Olimpiai játékok (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Starbucks

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Starbucks (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Target ruhamárka

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Target ruhamárka (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: LinkedIn

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: LinkedIn (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Goodyear

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Goodyear (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Corona sör

Ilyen lehetne a logó, ha a koronavírus-helyzetre hangolnák: Corona sör (Forrás: Béhance/Jure Tovrljan)

Ezekhez hasonló változtatás a valóságban is megtörtént, a latin-amerikai technológiai vállalat, a Mercado Libre ugyanis a helyzetre való tekintettel átterveztette logóját, mely egy eddig kézfogást ábrázolt. Helyette most két, erős kar jelenik meg a vállalati címerben.

Fotók forrása

Ez is a koronavírus hatása:

A koronavírus miatt visszateszik a karácsonyi fényeket a házakra Amerikában

Delfinek a kikötőkben, hattyúk Velencében – újjáéled a természet a koronavírus-járvány miatt

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top