A Coca-Cola pénteken bejelentette, hogy legalább 30 napig egyetlen közösségi platformon sem fog hirdetni. A cég kiemelte, hogy nem csatlakozott hivatalosan az elmúlt napokban a Facebook ellen indult bojkotthoz, de átmenetileg befagyasztják a hirdetéseiket – írja az Index.
“A rasszizmusnak nincs helye a világban, és nincs helye a közösségi médiában sem. A Coca-Cola Company legalább 30 napra leállítja a fizetett hirdetéseit az összes közösségi platformon, a szünet alatt pedig átnézzük az irányelveinket, hogy lássuk, szükség van-e változtatásokra. Emellett pedig nagyobb fokú átláthatóságot és elszámoltathatóságot várunk a partnereinktől” – mondta James Quincey, a cég elnök-vezérigazgatója.
Olvass még többet a Coca-Coláról:
- Hatalmas sztorik az első magyar Coca-Cola kapcsán
- A világ első kólás jégkásájával köszönti a nyarat a Coca-Cola
(Nyitó kép: unsplash)