nlc.hu
Trend
A Vogue több afroamerikaival fog dolgozni

A Vogue is csatlakozik a 15%-os ígérethez, több afroamerikaival fognak dolgozni

A patinás divatmagazin, a Vogue is csatlakozott a 15% pledge nevű kezdeményezéshez, hogy nagyobb szerepet kapjanak a fekete emberek.
Vogue magazin

Aurora James divattervező és a Brother Vellies alapítója nemrégiben elindított egy kezdeményezést, hogy több afroamerikai tulajdonban lévő márka jelenjen meg a boltokban.

A 15% pledge nevű programnak az a célja, hogy a kiskereskedőknél kapható termékek legalább 15 százaléka olyan vállalkozásoktól származzon, amelyeknek fekete tulajdonosa van.

Mostanáig többet között csatlakozott a kezdeményezéshez a kozmetikai cikkeket árusító Sephora, a lakberendezési termékeket forgalmazó West Elm, a dizájner ruhakölcsönző Rent the Runway, valamint a legálisan kannabiszt és abból készült termékeket árusító MedMen.

Kedden a Vogue divatmagazin is bejelentette, hogy csatlakozik a 15% pledge mozgalomhoz. Azt ígérik, hogy a jövőben több szabadúszó afroamerikai fotóssal, újságíróval és kreatív szakemberrel fognak együtt dolgozni, hogy éves szinten a munkatársak legalább 15 százaléka fekete legyen.

„A divatipar legnagyobb hatású és irányadó hangjaként nem is lehetnénk büszkébbek arra, hogy a Vogue meghozott egy ilyen felelősségteljes döntést. Reméljük, hogy ezzel javítani tudjuk nemcsak a Vogue-ban, hanem az egész iparágban a fekete emberek képviseletét”

 

– közölte a patinás divatlap.

Ami azt illeti, van min javítania a Vogue-nak: egészen 2018-ig kellet várni, amíg egy fekete fotós készítette a címlapon megjelenő képet: Tyler Mitchell Beyoncét fotózta.

(GMA)

Különleges Vogue-címlapok:

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top