A marketingszakmában mindenki komoly figyelmet szentel a digitális térben zajló eseményeknek és a tartalommarketingnek, ami a fogyasztókkal való kommunikáció művészete.
Ha meg akarunk felelni a kihívásoknak, ismernünk kell a piaci trendeket és célcsoportunk fogyasztói szokásait, viselkedését. A tartalom eredményes célba juttatásához pedig azokat az online kommunikációs csatornákat és technikákat, amin keresztül elérhetjük üzleti céljainkat.
A képzésen résztvevők megismerhetik napjaink legfontosabb fogyasztói trendjeit: hogyan keres információt, hogyan dönt, mire kíváncsi és mi untatja a fogyasztót a digitális korban. A hallgatók megtanulhatják, milyen digitális marketingeszközöket használjanak, hogyan költsék el a leghatékonyabban a marketingbüdzséjüket, hogyan tervezzék meg és ellenőrizzék a kampányaik hatékonyságát. A képzés külön foglalkozik a tartalom szerepével a marketingben: milyen a jó tartalom, hogyan segítheti üzleti céljaink elérését és hogyan lehet használni a közösségi médiában.
Jelentkezni február végéig lehet a cma@centralmediacsoport.hu email címen.
Bővebben itt tájékozódhatsz!