Tízből hét nő magabiztosabbnak érzi magát megfelelő méretű melltartó viselése esetén, ugyanakkor csupán hat volt tisztában saját méretével, egyharmaduk vett részt mérettanácsadáson az elmúlt év során, és mindösszesen csak 10 százalékuk törekedett a megfelelő méretű melltartó megtalálására – mutatott rá a Triumph kutatása.
A mell megereszkedésére, teltségének elvesztésére és a forma megváltozására – akár súlynövekedés, súlyvesztés, terhesség vagy természetes öregedési folyamatok következménye – kínál megoldást a Triumph Magic Boost™ innovációja: egy kis varázslattal segít a nőknek visszanyerni alakjukat. A kollekcióban megtalálható ‘Lift-Up’, ‘Push-Up’ és ‘Shape-Up’ tulajdonságokkal rendelkező melltartók kiváló opciók lehetnek a természetesen idősödő női mellek formálására. Mind a három fazon a rugalmas Magic Wire™ körmerevítőt tartalmazza az egyedülálló kényelem és tökéletes illeszkedés érdekében.
Mennyire elégedettek az Európai nők melleikkel?
A felmérésben résztvevő országok közül (Németország, Franciaország, Olaszország, Nagy-Britannia, Dánia, Lengyelország) a nők legkevésbé a mellük teltségével (40%), méretével (34%), formájával (32%) és dekoltázsukkal (29%) elégedettek – manapság a nők körében nagy mellek helyett inkább a fiatalos dekoltázs az áhított.
Valamennyi országban megfigyelhető egy relatív állandó szintű elégedetlenség a mellekkel kapcsolatban. Nagy-Britanniában és Franciaországban három nő közül egy egyre kevésbé elégedett adottságaival. Franciaországban, Dániában, Olaszországban és Németországban az idő múlásával a hölgyek magabiztosabbá válnak, ugyanakkor a lengyel és brit nők viszonylag állandó tendenciát mutatnak.
Az olasz nők (69%) teszik a legtöbb erőfeszítést a megfelelő méretű melltartó megtalálásába, továbbá tisztában vannak méretükkel, és rendszeresen járnak fehérnemű mérettanácsadásra. Erőfeszítéseiknek köszönhetően folyamatosan a legjobb eredményeket érik el a mellel való elégedettségi felméréseken – a rendszeres fehérnemű-tanácsadások világszerte segíthetnek a nők mellel és testképpel való elégedettségének javításában.
Milyen generációk közötti eltérések figyelhetőek meg?
Míg a fiatalabb nők (18-29) nagyobb dekoltázsra vágynak, addig az idősebbek (30-50) teltebb kebleket szeretnének, a 40-es nők közel fele (45%) és a 30-as nők 41%-a végső soron elégedetlen dekoltázsával.
A Triumph felmérése megállapította, hogy a nőknek 30-40 éves korukra növekszik meg kellőképpen önbizalmuk, önbecsülésük és önelfogadásuk, viszont a testükhöz és melleikhez való viszonyulásuk beárnyékolja ezt a folyamatot. A nők pozitív attitűddel gondolnak a család, barátok, a szerelem és karrier kérdésköreire, viszont a 30-as 40-es éveikre a testükhöz való viszonyulásuk még mindig változatlan marad. Sokkoló a tény, hogy csekély százalékuk ítéli meg pozitívan saját testképét.
A tanulmány résztvevői túl nagynak ítélik meg a társadalom által rájuk nehezedő nyomást – anyaság, karrier, jó megjelenés valamint sikeresség együttes elérése. Ezek a tényezők mind hatással vannak az arra, hogyan befolyásolja testképük magabiztosságukat, valamint közvetlen hatással bír a karrierjükre is. Ennek ellenére egész Európában a negyvenes nők fordítják a legkevesebb erőfeszítést a melltartó vásárlásra, ezért különösen fontos lenne a megfelelő melltartóviseléssel kapcsolatos tanácsadáson való részvétel.
Anyaság és a magabiztosság
Annak ellenére, hogy az anyaság pozitív hatást gyakorol a nők önbizalmára az anyák 40%-a gyermekvállalás után nincs megelégedve melleivel. Jelentős részük úgy gondolja, hogy mellformája megváltozott, 63%-uk megereszkedettnek találja őket. Nem meglepetés, hogy az “anyaátalakítás” ötlete harmincasok körében hatalmas piaci potenciált jelent. Az Amerikai Plasztikai Sebészek Társasága szerint az anyák 62%-a számba venné az “anyaátalakítás” gondolatát, ideértve a hasplasztikát, mellnagyobbítást vagy a mellfelvarrást.