nlc.hu
Öltözködjünk

Elérhető áron kínál kollekciót a Prada

Kényszerűségből nyit a vékonyabb pénztárcájú vásárlók felé a Prada, mert az olasz luxusmárka nyeresége negyedével csökkent.

Felhagy eddigi terjeszkedési politikájával és alacsonyabb áron kínálja termékeit a milánói székhelyű olasz luxuscikkgyártó, a Prada. Azért jutottak erre a döntésre, mert a lassuló kínai és olaszországi eladások miatt negyedével csökkent a cég nyeresége az első fél évben.

A Prada 330 millió euró (102 milliárd forint) adózatlan eredményt ért el az első fél évben, szemben az egy évvel korábbi 440 millió euróval. A cég adózott nyeresége 141,9 millió eurót tett ki, az egy évvel azelőtti 188,6 millió euró után. 2014 volt az utolsó év, amikor a Prada eladásai nőttek.

A Prada az utóbbi években több üzletet nyitott, mint a rivális cégek, ezzel párhuzamosan megemelte női táskáinak árát. Most azt tervezi, hogy elérhetőbb árú termékeket dob piacra, és karcsúsítja kiskereskedelmi hálózatát.

ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top