Mit tegyél, ha kérdeznél a szakértőnktől?
Minden szakértőnktől csak regisztrált felhasználók kérdezhetnek, ezért légy szíves lépj be a felhasználói neveddel és a jelszavaddal. Ha még nem vagy regisztrált olvasónk, ezt a felső sorban pótolhatod. Először is lépj be a neked tetsző szakértő oldalára: kattints a kiválasztott szakértői foglalkozásra. Itt a Kérdésed van? Kattints ide! sorra kattintva felugrik az a kis ablak, ahova beírhatod a kérdésed.
Figyelem:
Tanácsadóink csak az ebben a formában feltett kérdésekre kötelesek válaszolni.
Szakértői fórumunk nyilvános, tehát minden feltett kérdés megjelenik az oldalunkon a kérdező felhasználói nevével.
Mikor és hogyan kapsz választ?
Minden szakértőnk igyekszik három napon belül tanácsot adni az olvasóinknak. Amikor ez megtörténik kapsz egy értesítő e-mailt, benne egy linkkel, amire, ha rákattintasz elolvashatod a választ.
Hol kérhetsz segítséget?
Ha nem jelenik meg a kérdésed vagy a szakértőtől érkezett válasz; egyszerűen nem találod a valamelyik korábban megismert tanácsadónkat, akkor nyugodtan írj a szakerto@nlcafe.hu címre. Igyekszünk mindenben a segítségetekre lenni.
Milyen extra szolgáltatások találhatóak a tanácsadók oldalán?
Szinte minden szakértőnk a tanácsadáson kívül bővebb információval szolgál a foglalkozása nyújtotta témakörben Blog, Aktuális, Képgaléria, és Gy.i.k. rovataikkal.
Blog Aktuális
Azoknak, akik egy kicsit jobban szeretnének elmélyedni egy-egy szakterületben, szolgálhat hasznos információkkal a blog, vagyis az internetes napló. Ezekből a beírásokból készített ajánlókat az aktuális rovatban találhatod meg.
Gy.i.k. Gyakran ismételt kérdések
A leggyakrabban feltett kérdésekből és az arra adott válaszokból álló gyűjtemény elkészítésével a szakértők azoknak próbálnak meg kedvezni, akik például nem bíznak a felhasználói név adta ismeretlenségben; vagy szívesen böngésznének a leggyakoribb problémák, és azok megoldási lehetőségeiben.