Stephanie Matto, a 2014-es Három hónap múlva esküvő! című realityben tűnt fel, azóta pedig főállású influenszer lett, és 300 ezres követőtábora van.
A megszokott posztolgatás és reklámozás mellett Matto kitalálta, hogy kis üvegekben fogja árulni a saját szellentését. Üvegenként 500 dollárt kért, és állítólag akkora volt a kereslet, hogy 200 ezer dollárt szakított a különös biznisszel. Hiába, a pénznek nincsen szaga.
Volt olyan hét, hogy 50 üvegcsét is telepukizott. Hogy teljesíteni tudja a megrendeléseket, megfelelő ételek fogyasztásával igyekezett a gázkapacitásait növelni. Egyik nap például három fehérjeturmix után még megevett egy nagy tál bablevest. Nem sokkal később kezdte érezni, hogy valami nincs rendben. Elmondása szerint nyomást érzett a gyomrában, amely felfelé haladt a testében, és azt hitte, hogy agyvérzést kapott.
„Elég nehéz volt lélegezni, és minden alkalommal, amikor megpróbáltam levegőt venni, egy szúró érzést éreztem a szívem körül” – nyilatkozta a pukiárus nő. Ez fokozta az aggodalmát, és ekkor már meg volt róla győződve, hogy szívrohama van. Felhívta egy barátját, aki bevitte a kórházba.
Az orvosoknak Stephanie nem beszélt arról, mivel keresi a kenyerét, csak azt árulta el, hogy mit evett, mielőtt rosszul lett. „Elmondták, hogy amit tapasztaltam, az nem stroke vagy szívroham, hanem nagyon erős szélgörcs. Azt tanácsolták, hogy változtassak az étrendemen és szedjek puffadásgátló gyógyszert, ami véget vetett az üzletemnek”.
Stephanie azóta nem árul üvegbe zárt szellentést.
(Kiemelt kép: Instagram/stepankamatto)