Hazánkban a nők túlnyomó többsége, majd kétharmada az arcbőr, a szemkörnyék és a haj ápolására szánja a legtöbb időt, míg a dekoltázs és a nyak bőrére a legkevesebbet. Ennek megfelelően a legnépszerűbb termékek közé a különböző arctisztító és arcápoló készítmények, úgy mint sminklemosó, hidratáló és ránctalanító kozmetikumok tartoznak. A hajápoló szerek közül a samponok, valamint a balzsamok a legkedveltebbek. Ezeket a kozmetikumokat a felmérések szerint a magyar hölgyek közel kétharmada évszaktól függetlenül, rendszeresen használja, és a termékválasztásnál a kedvező áron túl figyelembe veszik azt is, hogy milyen összetevőkből áll az adott termék. A különböző bőr- és hajtípusokhoz leginkább illeszkedő kozmetikumok kiválasztásában a bőrgyógyászok, bloggerek és vloggerek mellett, a drogériák és a különböző áruházláncok szakemberei is igyekeznek segítséget nyújtani.
Többek között a saját márkás Cien kozmetikai termékekeivel a Lidl is támogatja a hölgyeket az ápoltság és a szépség elérésében. A több mint 100 termékből álló megújult Cien termékcsalád kozmetikumai között mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbb szépségápolási termékét, legyen szó akár hajápoló, testápoló, bőrkímélő készítményekről, akár dekorkozmetikumokról.
A márka női és férfi kozmetikai termékeket egyaránt kínál, elérhető árfekvésben és ellenőrzött, laboratóriumilag tesztelt minőséggel.