Lehet, hogy a sajtos pufikat készítő gyártósor valami csoda folytán két mozdulattal átkalibrálható luxusékszer gyártására – más magyarázatot nem nagyon találunk rá, hogy miért készít 20 000 dolláros fülbevalókat és gyűrűket a Cheetos.
Ezt a márkát biztosan itthon is mindenki ismeri: egy napszemüveges gepárd reklámozza a szintetikus sárga porba forgatott sós rágcsálnivalókat. Most kiderült, hogy a Cheetos egyáltalán nemcsak ebben utazik, hanem luxusékszerben, selyemsálban, arcpirosítóban, WC-papírban …szóval egy rakás teljesen különböző holmiban is. Ez mind a márka honlapjáról derül ki, érdemes is szétnézni rajta.
Persze annyiban kapcsolódnak ezek is az eredeti termékben, hogy a jellegzetes narancsszínű állatmintát viselik, de mégsem értjük igazán, kinek készülnek ezek a termékek?