Ennek okán a magyar Riska tejipari márka és a Tesco is összefogtak, és úgy döntöttek, ennek az együttműködésnek a vásárlóik is legyenek részesei. Minden megvásárolt I Love Riska tejtermékkel egy forintot a vásárlók adtak, eggyel a Tesco, eggyel pedig a Riska toldotta meg az összeget. A kampány három hete alatt így a majdnem 2 millió darab termék vásárlóinak köszönhetően összesen 5 556 651 Ft adományt gyűjtöttek a Heim Pál Gyermekkórház részére.
Az átadó ceremónián Dr. Nagy Anikó, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgató főorvosa köszönte meg a márkák és a vásárlók összefogását, melynek eredményeképp fontos diagnosztikai műszerekkel bővíthették a gasztroenterológiai osztály eszközparkját. Az egyik ilyen gép egy olyan speciális videokolonoszkóp, melynek használatával nincs szükség festésre különféle vastagbél-vizsgálatok elvégzéséhez. A másik gép egy vékonybél vizsgálatára alkalmas videoenteroszkóp, mely egyedülálló szerkezet Magyarországon. A különösen nehezen vizsgálható részekig is elér, melyeket korábban csak nehezebben vagy műtéti úton lehetett megvizsgálni.
A műszerek megvásárlásával a kis betegek megpróbáltatásai csökkennek, és könnyebbé válik az orvosok munkája is. Nem lenne teljes a kép azonban az ápoló személyzet sokat jelentő munkájának megkönnyítése nélkül, így az összefogáshoz a Whirlpool is csatlakozott, neki köszönhető, hogy a kórház mind a 33 osztálya vadonatúj mosogatógéppel gazdagodott.
Annak érdekében pedig, hogy a kis páciensek közérzete gyorsabban javuljon, és az ünnepeket már minél többen otthon tölthessék családjuk körében, a 3 márka a gyerekek kedvencével, az Alma Együttes koncertjével búcsúzott az átadás után a kórháztól.
A képeken:
Dr. Nagy Anikó, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgató főorvosa
Dobroviczky István, kereskedelmi és marketing igazgató, Alföldi Tej Kft.
Bakosi László, Tesco Global Áruházak Zrt.
Dankai Melinda, Whirlpool Magyarország Kft.