
A Jennifer Lopezzel készült kampány a nőket ünnepli és arra biztatja, hogy minden helyzetben magabiztosan érezzék magukat. A mai nők igazi példaképek, inspirálóak, erősek, és követik az álmaikat. Jennifer tökéletes választás az Intimissimi számára, mivel modern szexualitást kölcsönöz a márkának, miközben megfelelően közvetíti a brand értékeit. „Amikor egy olyan márkapartnerben gondolkoztunk, aki megtestesítheti vásárlóink sokszínű szellemiségét, azonnal Jennifer Lopez jutott eszünkbe. Azt szeretnénk, hogy a nők a lehető legteljesebb életet éljék és bármire képesnek érezzék magukat nap mint nap” – mondta el Matteo Veronesi, az Intimissimi vezérigazgatója.
Jennifer tavaly fedezte fel az Intimissimi márkát egy olaszországi utazása során. „Imádom Olaszországot, az embereket, a divatot, a kúltúrát, az ételeket és az ország történelmét. Amikor felfedeztem az Intimissimit, azonnal megtetszettek a selyem darabok, a romantikus csipkék, a gyönyörű szabások, az egységes szabásvonalak és a kifinomult minták – mesélte Jennifer Lopez. – Büszke vagyok, és azt érzem, hogy az Intimissimi megbecsül, és erős, élettel teli nőként tekint rám.”