A világ legnagyobb példányszámú kiadványa ebben az évben 33 országban, 52 kiadásban, 25 nyelven jelenik meg. A már megszokott kellemes lakásbelsőkön keresztül tájékozódhatunk a barátságos IKEA berendezésekről.
Az idei katalógus fő témája a lakás egyik legfontosabb színtere, a hálószoba, de nagy hangsúlyt kap a családi tűzhely környéke, azaz a konyha is. Kiemelt szerepet kap a bőr kanapé, a médiatárolás, a fürdőszoba és a dekoráció.
Újdonság, hogy nem csak az egyéni vásárlók, hanem az üzleti vállalkozók is számos ötletet találhatnak vállalkozásuk sikeresebbé tételéhez.
Minden idők legjobb IKEA árai mind a 17 stíluscsoport termékeire érvényesek, a sokszínűség és a komplex szolgáltatás idén is elsődleges az IKEA kínálatában. Nem túlzás állítani, hogy áruházaikban mindenféle igény, ízlés és pénztárca megtalálja a legmegfelelőbb áruféleséget.
Az IKEA csoport 32 országban 202 áruházzal működik, az első budapesti áruház 1990-ben nyitotta meg kapuit, egyébként ez volt a svéd vállalat első kelet-európai beruházása. Kilenc évvel később Budaőrsön nyílt a második magyarországi IKEA.
Ma már bárki otthonában is tervezhet, kalkulálhat, felkészülhet egy kellemes IKEA napra. A cég internetes oldalán ugyanis a széles áruválaszték mellett interaktív tervező programok is segítik a látogatót saját környezete tökéletesítésében.