![]() |
| Kattints a képre nagyobb méretért! |
A csomagolás nagyon ott van, a doboz anyaga az olyan tapogatóőrülteknek, mint jómagam is, egy igazi oázis a sok buta, unalmas doboz között. A lilásan piros harsány szín találó a termék koncepciójához, azonban az üveg szerepeltetése a dobozon felesleges – én szeretem a meglepetéseket. Addig, amíg csak lehet, ne lássam, hogy mi van a dobozba rejtve.
Az üveg és a szórófej kialakítása tökéletes, sőt még annál is jobb. Az ergonómiailag kifogástalan, nagy nyomófejet még a legbénább pasi is meg tudja nyomni, az üveget pedig alakjánál fogva úgy meg lehet ragadni, mint egy kukoricagránátot, legszívesebben el sem engedné az ember. Talán képzavar, de tényleg így van.
| Fejjegy: friss citrus csípős fűszerpaprika mandarin kamkvat sárgadinnye kardamom Szívjegy: koriander levél fehér frézia borókabogyó ambrette mag Alapjegy: indiai szantálfa Jacaranda fa nubuk bőr szarvasbőr kakaóbab amirisz |
Egyértelmű jelzést ad a hölgyek felé, mely leginkább a határozottságán, a nyílt és konkrét illataroma karakterén alapszik. Fűszeres, sokkal összetettebb illat, minthogy egy-két összetevő kiemelésével jellemezhető lehetne. A kicsit dohányos, kicsit fás illat megérzésre inkább közel kíván lenni a bőr illatához, mint a hidegebb, férfiasabbnak titulált vetélytársai.
Bizton állíthatom, hogy az illat sokáig tart, de nem irodai munkaillat, ahhoz talán túl kihívó, meredek. Sokkal inkább könnyed bulik, koktélpartyk, a szórakozás, a kikapcsolódás és nem utolsó sorban a hódítás illata.
![]() |
| Kattints a képre! |
A HUGO energise arca a 24 éves párizsi modell, Nicolas Duvauchelle. Nicolas megtestesíti azt a szellemiséget és energikusságot, amit az illat sugall, miközben higgadt, nyugodt, kiegyensúlyozott tud maradni.
Az én életfilozófiám, hogy légy önmagad! állítja Nicolas. „Élj a pillant hatása alatt, élvezd az életet, és ne tervezz előre!”
A HUGO energise termékek a nagyobb parfümériákban – Marionnaud, Douglas, House of Beauty – illetve a nagyobb magán parfümériákban kaphatók.

