Egy brit férfi 2,53 dollár kártérítést kapott a Mars Wrigley U.K.-tól, miután kibontott egy Mars csokit, ám hiányzott arról a jellegzetes hullámos vonal.
A 34 éves Harry Seager, a buckinghamshire-i Aylesbury-ben, a szokatlanul sima édességszeletéről posztolt fotót a Facebookon. A bejegyzés gyorsan elterjedt, több száz megosztást és több ezer hozzászólást kapott.
“Ugyanolyan íze volt, csak sokkal vékonyabb volt” – mesélte a termékhibás csokiról.
Seager, aki egy oxfordshire-i benzinkútról vásárolta meg az ominózus Mars szeletet, miközben egy autókiállításra tartott Birminghamben, másnap felvette a kapcsolatot a céggel. Azt nyilatkozta, nem kártérítésre hajtott, egyszerűen kíváncsi volt, mi okozta, hogy lemaradtak a legendás hullámok.
A cég, a Mars Wrigley U.K. nem adott erre magyarázatot Seagernek, de küldtek neki egy 2 font (mintegy 900 forint) értékű csokiutalványt. “Nagyszerű a kétfontos utalvány, az két ingyen Mars szelet” – örömködött, de nevetve hozzáfűzte: “Küldhettek volna többet is”.
A Mars Wrigley szóvivője szerint a hibás csokiszelet átcsúszhatott a gyártósoron, ezért maradt le róla a jellegzetes hullámos vonal.
(via)
Kiemelt fotó: illusztráció, iStock