nlc.hu
Trend

Ilyen színű ruha okoz leggyakrabban csalódást az online vásárlóknak

Egy felmérésből kiderült, melyik az a szín, amely a leggyakrabban megtéveszti a fogyasztókat az online vásárlás során.

Az online vásárlás gyakran szerencsejátékkal is felér, hiszen a webáruházakban látható fotók alapján nem lehetünk biztosak abban, hogy pontosan eltaláljuk az adott holmi méretét, fazonját és persze színét. 

A Yotpo, egy e-kereskedelmi marketingplatform kutatást végzett, hogy milyen színű ruha miatt reklamálnak, illetve küldenek vissza leggyakrabban a netes vásárlók. 51 millió vásárlói véleményt elemezve megállapították, hogy a piros szín okoz leggyakrabban csalódást, a visszajelzések 70 százaléka negatív a piros ruhákkal kapcsolatban.

Mobiltelefonos applikációban vásárló nő hátulról

Illusztráció: Getty Images

Annak, hogy a szín megtévesztőnek tűnik a képeken, több oka is lehet: elképzelhető, hogy például rossz a megvilágítás a termékkép készítésekor, vagy épp az utómunka során rontanak el valamit, de a fogyasztó készülékének képernyőbeállításai is torzíthatják a színt.

A tanulmány azt tanácsolta a márkáknak és a vállalatoknak, hogy a termékleírásokban jellemezzék a vörös árnyalatát, hogy elkerüljék az ilyen jellegű keveredéseket és kellemetlenségeket.

Azt javasolták, hogy használjanak konkrét színleírásokat, mint például a cseresznyepiros vagy a téglavörös. Illetve megjegyezték, hogy jó ötlet lehet ismerős piros tárgyak, például egy eper mellett lefényképezni a termékeket, amihez viszonyítani tud a vásárló, illetve különböző fényviszonyok között is lefotózni a holmit, hogy látható legyen, miként változik az árnyalat.

via

ajánlott videó

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top