Az énekesnő édesanyjával és közeli barátnőivel forgatott reklámfilmet az egyik ismert kozmetikai márkának – a végeredmény pedig egyszerre megható, friss és végtelenül őszinte.
Szerettünk volna őszinte, egyszerű, jókedvű élethelyzeteket megmutatni – olyan pillanatokat, amitől egy nyár emlékezetes, szép marad. És azt is, hogy ez a krém mennyire természetesen van jelen az életünkben évtizedek óta. A nagymamám, anyukám is ezt használta. Ez a természetes könnyedség és családias hangulat így, a szeretteimmel együtt tudott megszületni.
A reklámfilm rendezője Csepeli Eszter, akivel Zséda korábban már a Fantom című videóklipjén is együtt dolgozott. Ezúttal nem szerelem került középpontba, hanem a hétköznapok szerethető szépsége, egy olyan női világ, amelyben az önazonosság, a gondoskodás és a belülről fakadó szépség van fókuszban.

Fotó: Helia-D
„Szerintem nagyon fontos, hogy a nők támogassák, emeljék egymást, hogy legyen egy olyan megtartó női közösség, amire mindig lehet számítani. Én nagyon büszke vagyok arra, hogy olyan barátnők, kollégák vesznek körül, akikkel megoszthatom az álmaimat – és ők is megosztják velem a sajátjaikat” – mondja Zséda, akit nemrég eljegyzett a párja.
A videó nemcsak látványos, hanem fontos üzenetet is közvetít: az öngondoskodás fontos része a bőrápolás, aminek a fényvédelem az alapja.„Mivel nagyon világos bőröm van, a fényvédelem számomra alapvetés, amióta csak az eszemet tudom. Nemcsak nyáron, nemcsak a strandon, hanem mindig használok fényvédőt. Korábban csak a leégéstől féltem, de ma már tudom, hogy a ráncok és a pigmentfoltok kialakulásáért is nagyrészt a fényvédelem nélküli napozás a felelős.”
A reklámfilm olyan, mintha bepillantást nyernénk Zséda valódi életébe. „Amikor a virágokat rendeztük anyukámmal, vagy a barátnőkkel macaron partiztunk, el is felejtettem, hogy forog a kamera. Benne tudtam volna maradni órákra egy-egy jelenetben. Kivéve a medence melletti perceket – az áprilisi forgatás napján alig volt 15 fok, mikor fürdőruhában kellett mosolyognom.”