A Suzuki Motor Corporation 22 év után változtat a termékein használt logón – jelentette be honlapján a vállalat. Az autógyártó cég ilyen hosszú idő után először tervezte újra a termékein használt emblémát.
Az új logó megtartja a márka felismerhető formáját és az ikonikus S- betűt, de a digitális kor szellemében lapos dizájnt alkalmaznak, a hagyományos krómot pedig egy erős fényű ezüst festékre cserélik, hogy csökkentsék a környezeti terhelést, kifejezve egy új korszak felé való elmozdulást – magyarázta a vállalat.
Az új embléma elsőként a Japán Mobilitási Kiállításon bemutatásra kerülő Suzuki koncepciómodellekre kerül föl. A kiállítást október 31. és november 9. között rendezik Tokióban.
Íme az új Suzuki-logó:

Forrás: globalsuzuki.com
Magyarországon egyébként a Suzuki az egyik legnépszerűbb autómárka; a Suzuki S-Cross, a Skoda Octavia és a Suzuki Vitara a Top3 legkeresettebb a márkán belül. A Datahouse adatai szerint 2025 első 8 hónapjában a személyautó márkák versenyében a Suzuki végzett az első helyen (9585 új személyautóval), mögötte a Toyota a második (9115 új személyautóval), harmadik a Skoda (7334 személyautóval), negyedik a Ford (6226 személyautóval), ötödik a Volkswagen (5946 személyautóval), míg a hatodik a Kia (5486 autóval).
Kiemelt fotó: illusztráció, Marco Tacca/Getty Image
Téli kiruccanásoknál nem mindegy, mivel indulsz útnak.
Az AllGrip összkerékhajtás magabiztosságot ad csúszós utakon is – most 2×200 000 Ft árkedvezmény jár a full extrás Vitara vagy S-CROSS modellekhez AllGrip meghajtással.
Erre jöhet akár 1,3 misi MySuzuki kedvezmény, 250 000-es használtautó-beszámítás és akár 0% THM. Érdekel!
