
Az Aqua.hu több csalódott vásárlója azzal kereste meg a Telexet, hogy igencsak pórul jártak a cégtől régebben beszerzett termékekkel. A webáruházat az Aqua Optima Kft.-től novemberben az Aqua Hungary Kft. vette át. A cég akkor azt közölte, hogy az átalakulástól függetlenül a webáruházuk működik, a leadott megrendeléseket folyamatosan teljesítik, az ügyfélszolgálatuk pedig elérhető. Ám több vásárló egyáltalán nem ezt tapasztalta – értesült a portál.
Egyikük egy 140 ezer forintos videókártyát kétszeri javíttatás után harmadszor vitt vissza, a harmadik visszaküldés után a már-már megszokott egy hónapos ügyintézési határidő lejártát várta, amikor a tulajdonosváltás történt. Ekkor arról tájékoztatták, hogy nem tudják a terméket sem javítani, sem cserélni, ezért visszautalják annak árát. Végül sem a pénzt, sem a terméket nem kapta vissza a gyakorlatilag elérhetetlenné vált cégtől – számolt be kálváriájáról a Telex.
Az Aqua Hungary Kft. azzal érvel, hogy ő nem látja és nem is fér hozzá a korábbi cég által intézett garanciális ügyekhez; ezek továbbra is a korábbi üzemeltető felelősségei.
Kiemelt fotó: illusztráció, Getty Images