A Fővárosi Kormányhivatal vezetője bejelentette, hogy a vásárlók érdekében megkezdik több csomagküldő cég ellenőrzését. Az ellenőrzést a késedelmes kézbesítések miatt a futárcégeket érő panaszok indokolják. Sára Botond főispán szerint a Közigazgatási és Területfejlesztési Minisztérium utasítására átfogóan vizsgálják majd a csomagküldő cég ügyfélszolgálatok működését.
„Az eljárások megkezdődtek, a hatóság vizsgálja,
hogy a cégek ügyfélszolgálatai eleget tesznek-e a fogyasztóvédelmi előírásoknak, különösen a panaszkezelési és tájékoztatási kötelezettségnek” – írta Sára.

A panaszok fogadására külön emailcímet hoztak létre, a csomagpanasz@bfkh.gov.hu címen lehet bejelentést tenni a kormányhivatalnak.
Az utóbbi időben egyre többen panaszolják,
hogy nem érkeztek meg időre a DPD csomagküldő cég által szállított küldemények. Az ügyfelek a szállítás állapotát jelző felületről nem tudják kideríteni, hogy mikor érkezik meg a csomagjuk.
Sokak szerint a DPD raktárában várakozik a küldeményük, de az ügyfélszolgálat elérhetetlensége miatt nem tudnak tájékoztatást kérni. A cég szerint a probléma elsősorban Budapesten akut, ahol nagyon megnőtt a forgalom.
Kép: Pixabay