Ők teszik meg az első lépéseket az ingatlanpiacon, ők választanak a kiszemelt kerületek palettájáról, az anyagi igényeknek megfelelően. A családfő dolga már csak rábólintani a kiszemelt új lakás valamelyikére.
Megfigyelések szerint a férfi dönti el, hogy mekkora az az összeg, melyet a család lakásvásárlásra tud fordítani. A nő végzi az adatgyűjtést, hirdetéseket figyel, összehasonlítja a szóba jöhető városrészek adottságait. Miután a lehetőségeket megbeszélte a család, az ingatlanirodába már együtt érkezik a pár. A férfi elsősorban racionálisan vásárol, kérdései műszaki, illetve technikai jellegűek: milyen a, burkolat fűtés, rákérdez a rezsi várható alakulására. A család női felét az érzelmek is nagyban befolyásolják, szubjektívebb kérdésekkel bombázza az értékesítőket. Gyakorlati dolgokra kérdez rá: milyen világos a lakás, mekkora a konyha, milyenek a beépített bútorok, a színek, a környék infrastruktúrája, van-e óvoda, orvos.
A Cordia ZRt. marketing igazgatója, Straub Fanni elmondta, hogy olyan lakóparkot építenek Zuglóban, melyben a férfiak és a nők is találnak olyan pozitívumokat, mely a közös igényeiket és az egyéni elvárásaikat is kielégítik. Az új lakópark különlegessége a gyógyvíz. Itt az 1965-ben végzett kútfúrás során 70 fokos víz tört a felszínre. A Cordia ZRt. kampánya leginkább a wellness-központok hirdetését idézi, nem véletlenül, hiszen a wellness hétvége helyszínét is a nő választja ki, a termál lakópark otthonait is a nők fogják felfedezni. Itt az egész család élvezheti majd a gyógyvíz jótékony hatását, hiszen a fürdőszobákban még a csapból is termálvíz folyik majd.
A Cordia Thermal Zugló lakópark a forrás közelében épül fel. A modern, egészséges életmód gondolatkörét helyezték előtérbe, amikor elképzelték, hogy ezt a gyógyerejű vízforrást kihasználva tervezzenek új otthonokat. A lakópark építése során fontos szempont megfelelni a ma oly divatos wellness filozófiának, mely kifejezést manapság sokat használjuk, de a megvalósítása a mindennapokban jóval nehezebb rohanó világunkban.
www.cordia.hu