A fiatal színésznő nem holmi mágiával, sokkal inkább természetes szépségével és bájával győzte meg a konszern vezetőit arról, hogy a csere minden bizonnyal gyümölcsöző lesz. Az angol „Daily Mail” napilap online változata szerint a Chanel és Emma Watson 3,8 millió euróban állapodtak meg, és kétéves együttműködési szerződést kötöttek. Ez pedig nem is olyan rossz, ahhoz képest, hogy a kizárólag Potter-filmekből ismert hölgyeményt ezzel a reklámmal akár ki is törhet az iskolaköpenyes-varázspálcás skatulyából. Arról nem is beszélve, hogy olyan sztárok sorába állt be, mint a már említett Keira Knightley, Nicole Kidman vagy Kate Moss.
Emma Watson már megtette első kötelezettségeit, és nyilvánosan is bemutatkozott, mint a Chanel márka új arca. A fényképeket elnézve pedig megállapíthatjuk, hogy a lány egyértelműen jó választás volt a Coco Mademoiselle marketingesei részéről.
Persze a közönségkedvenc Harry Potterről se feledkezzünk meg, a hatodik regényből (Harry Potter és a sárvérű herceg) készült filmet 2008 novemberében mutatják be az Egyesült Államokban és Angliában is.