A Prágába küldött plüssállatokat körbeviszik a cseh főváros nevezetességein, és fotók is készülnek róluk, háttérben a Károly-híddal, vagy a várral. A vállalkozás ötletét egy valóságshowban terjesztette helyi és külföldi üzletemberek elé egy 22 éves dekoratőr, Marek Hlavka. Egy japán üzletember, Tomio Okamura, és a korábbi cseh információs technológiai miniszter, Dana Berova fantáziát látott az üzletben, így komoly összeget fektettek bele.
A múlt héten a vállalkozás internetes oldala, a www.toytraveling.com körülbelül 15.000 látogatót számlált: Hlavka, az ötlet szülőatyja meglepődött, mivel nem számított ilyen komoly érdeklődésre. Már visszatérő megrendelőjük is van: egy japán plüssállat-tulajdonos Németországban, egy Bayern München meccsen szeretné lefényképeztetni kedvencét. Mások piknikezés vagy masszázs közben készült képet szeretnének látni plüss-barátjukról. Az utak költsége 90 és 150 euró között van: a legdrágább csomagban benne foglaltatik egy gyertyafényes masszázs is, amelynek hátterét a Károly-híd adja, a plüss ügyfél kényelmét pedig utazás közben is egy párna és egy paplan biztosítja.