Méghozzá egy sportmárkának. A reklámkampány szerint a negyvenes szupermodell nagy rajongója a trükkös edzőcipőnek, amely még lustaság ellen is beválik.
„Az én zsúfolt életemre nagyon jó megoldás ez a cipő, mert anélkül mozgok, hogy órákat kellene töltenem az edzőteremben – nyilatkozta a Vogue címlaplánya. – Türelmetlen típus vagyok, és ha valamit kipróbálok, azonnal látni akarom az eredményét. Ez nekem annyira beválik, hogy teljesen rákattantam.
New Yorkban élek, és mindenhová gyalog járok. Ebben a cipőben úgy dolgozik a lábad és a hátsód, mintha séta közben edzenél – áradozott Helena. – Tényleg működik: pár hete hordom csak, és máris érzem a különbséget.”
Az edzőcipőt olyan mérnök tervezte, aki korábban a NASA-nál dolgozott, és azt ígéri, hogy a csuka járás közben feszesíti a lábad és a popsid – bár nagy eséllyel az sem árt, ha olyan genetikai adottságokkal rendelkezel, mint a 41 éves Helena Christensen.