A szigetországnak turistadivatban a németeket is sikerült alulmúlnia, így ők kerültek a cseppet sem megtisztelő utolsó helyre. A jólöltözöttek táborát erősítik a francia és az olasz turisták, akik térképpel a kezükben is kínosan ügyelnek a megjelenésükre.
A brit turisták azonban valamiképp divatdiktátornak számítanak, ha a nyaralás alatti divatról van szó, nekik köszönheti Európa például a szandál-zokni párosítást.
A felmérés során arra is kíváncsiak voltak, hogy az egyes országokban élők mennyire tudnak elszakadni szabadságuk idején a munkától.
Ezen a téren a franciák elbuktak: 87 százalékuk ugyanis vakáció idején is megnézi levelezését. A briteknél 25 százalék ez az arány, noha épp a franciákról él az a közkeletű kép, miszerint nem munkamániások.
Nyelvhasználatban is a britek diadalmaskodtak, turistaként 93 százalékuk próbálkozik a helyi nyelvvel. A franciáknál 20 százalék válaszolta, hogy kísérletet sem tesz erre.