Ördög Nóra arcával szinte bármit el lehet adni. Ki is használják ezt a nagy cégek: a csinos műsorvezető reklámozott már gyümölcsitalt vagy szépségipari terméket is, és sorra kapja a felkéréseket.
Nóra lassan maga is jól felépített márkává válik, akárcsak Zséda, és ezt a műsorvezető egyáltalán nem is bánja. Persze ez nem is csoda, hiszen Nórira milliós reklámkampányok épülnek, és egy-egy megbízás igencsak sokat hoz a konyhájára. Ráadásul a reklámszerződések mellett ne felejtsük el, hogy a szépség mindenekelőtt egy kereskedelmi csatorna, az RTL Klub vezető arca is.
Nóra sikere a külsején kívül a szakemberek szerint abban rejlik, hogy nagyon hiteles személyiség, bájos, kedves nő, akit elkerülnek a botrányok. Válása pedig csak izgalmasabbá tette a személyiségét, hisz így már nem az a tipikus jó kislány, de messze nem is botrányhősnő- vagy bulvárszereplő-alkat.