Úgy tűnik, a nagy divatcégek lassan kezdik felismerni, hogy mekkora felelősségük van vásárlóik testképének elfogadtatásában – és hogy miért olyan fontos különböző alkatú, sorsú nőkön bemutatni a darabjaikat (arról nem beszélve, hogy ez egy gazdaságilag is indokolható döntés).
Az American Eagle márka Aerie nevű fehérnemű-almárkája az új kollekció bemutatásához olyan modellekkel dolgozott együtt, akiknek valamilyen látható betegségük van. Az egyik modell sztómazsákkal él, a másiknak mankója van, a harmadik 1-es típusú cukorbetegséggel él.
A fotókon vitiligós, ráktúlélő és Down-szindrómás modellek is szerepelnek.
Az Aerie az olyan modellekkel is dolgozott már együtt, akiknek különböző a bőrszíne és a testalkata, tavaly pedig retusálatlan fotókkal reklámozták termékeiket. Még sok ilyet!
(via Metro)
Kiemelt képünk: Abby Sams/Twitter.