nlc.hu
Gasztro
Internetes sztár lett a reklamáló hároméves

Internetes sztár lett a reklamáló hároméves

Ahogy az a 27 éves férfi alkalmazott is, aki vette a fáradtságot, és elbűvölő válaszlevelet küldött a kislánynak.

Internetes sztár lett a reklamáló háromévesMostanáig több mint 150 ezer lájkot kapott az a levél, amit a hároméves Lily Robinson írt egy angol élelmiszerbolt-hálózatnak, és a válasz, amit az ügyfélszolgálattól kapott. A kislány amiatt reklamált, hogy miért hívják tigriskenyérnek a tigriskenyeret a boltban, amikor a héján kirajzolódó mintázat inkább a zsiráf foltjaira emlékeztet (a kenyeret itt lehet megnézni).

Az élelmiszerláncnál ahelyett, hogy egy mosoly kíséretében lazán kukázták volna az írást, komolyan vették a dolgot, és egy kedves válaszlevelet fogalmaztak neki, amihez egy nagyjából ezer forint értékű vásárlási utalványt csatoltak. „Azért hívják így a kenyeret, mert az első pék, aki megsütötte, azt gondolta, hogy a tigris csíkjaira hasonlít a mintája, de lehet, hogy kicsit butuska volt” – magyarázta neki a 27 éves válaszadó, aki zseniálisnak nevezte a kislány ötletét.

A kenyeret viszont nem akarták átnevezni, amíg a média fel nem kapta a történetet. Egy riporternőt például annyira meghatott a válaszlevét, hogy feleségül ajánlkozott az azt író férfinak. Ezzel egy időben a facebookozókat is megindította a levélváltás, elkezdtek özönleni a lájkok. Az áruház végül megadta magát, és január végén hivatalosan is átvette a zsiráfkenyér nevet. A polcokon most egy külön kiírás foglalja össze a névváltás történetét.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top