Könnyed és humoros? |
A Harvey Nichols luxusáruház legújabb reklámkampánya a közelgő nyári leárazásokat hirdeti, méghozzá igencsak szokatlan módon – és akkor még finoman fogalmaztunk.
A képeken ugyanis a modellek úgy néznek ki, mint akik nem értek ki idejében a mellékhelyiségbe. Ráadásul nem optikai csalódásról vagy retusbakiról van szó, hanem szakemberek által kiagyalt koncepcióról: a fotók azt hivatottak közvetíteni, hogy a nők összepisilik magukat a leértékelések miatti izgalomtól. Bizony.
A legkevésbé sem meglepő módon a hirdetés máris hatalmas felháborodást váltott ki: a döntő többség visszataszítónak, gusztustalannak találja a képeket. „Ez a legrosszabb reklámkampány, amit valaha láttam” – írta egy twitterező. „Azt juttatja eszembe, hogy az áru, amit a leárazáson vásárolhatok, szennyes” – így egy másik vélemény.
Az áruház szóvivője a Daily Mailnek úgy nyilatkozott, hogy ők maguk tökéletesen elégedettek a kampánnyal, mely szerintük könnyed és humoros.