Egy háromgyermekes brit családanya 37 font, vagyis átszámítva közel 14 ezer forint értékben rendelt pizzát, melyet átutalással előre ki is fizetett. Egy órával később azonban felhívták a pizzériából, hogy nem tudják teljesíteni a rendelését, mivel a pizzasütő eltört, és a javítása hosszabb időt vesz igénybe. Biztosították ugyanakkor arról, hogy a pénzét visszautalják a számlájára, ennek azonban az átfutási ideje több nap.
Az asszony nagyon kiakadt, ugyanis a pizzák kifizetése után csak 7 font, vagyis nagyjából 2500 forintnak megfelelő összeg maradt a számláján az azt követő két napra, így nem tudott a gyerekeinek rendes ennivalót venni.
A nő a rendőrséget hívta, hogy segítséget kérjen, ám ők közölték vele, hogy semmit sem tehetnek. Ezek után újra a pizzériát tárcsázta, és felajánlotta, hogy bemegy hozzájuk, hogy készpénzben adják vissza a pizzák árát, ám azt mondták neki, hogy ez nem lehetséges.
Az anya jobb híján ropogtatnivalókkal etette meg a gyerekeit.
A pénzét a pizzéria másnap reggel visszautalta, és azóta meg is érkezett a számlájára.