A kátyús, rossz budapesti utakkal reklámozza kocsijai kényelmét az egyik legnagyobb európai autógyártó cég, az Opel, méghozzá egy olyan reklámfilmben, amelyet Európa más országaiban, többek között Németországban és Hollandiában is vetítenek.
A kisfilmben a kommentátor arról beszél, hogy Budapest „gyönyörű, de néhol elég hepehupás”, ilyenkor jön jól az Opel legújabb modellje, mivel az aktív üléseknek köszönhetően mintha siklana, még a legrosszabb kátyúk felett is. A reklámfilmet egyébként valóban Budapesten forgatták.
Az RTL Klub megkereste a reklámfilmmel kapcsolatban a Fővárosi Önkormányzatot. Arra voltak kíváncsiak, mi a véleményük arról, ami egyesek szerint negatív reklámként is felfogható, adásukig azonban nem reagáltak.
A csatorna megkérdezte a budapesti autósokat is, szerintük igaz, ami a reklámban látható. Volt, aki azt mondta, a reklám segíthet is felhívni a figyelmet az utak rossz minőségére.