Brüsszel és Bécs után a DDB Budapest szervezésében fővárosunkba is elérkezett az a különleges kiállítás, amely a jövő termékeit mutatja be. A kiállítás célja, hogy a marketing- és reklámszakma, valamint a hazai közönség is megismerhesse: mire lesznek vevők, mire leszünk vevők 2003-ban. Vagy 2010-ben…
A belga DDB hívta életre 2000 augusztusában a jövő fogyasztási cikkeinek – hatalmas sikert aratott – kiállítását. A bemutatott termékek jellegzetessége, hogy Európában még egyáltalán nem kaphatók.
A kiállítás olyan, csak az amerikai piacon jelen lévő fogyasztási cikkeket mutat be, amelyekre jövőbe mutató voltuk miatt figyeltek fel a DDB szakértői.
A kiállításról Hannes Wirnsberger, a DDB holding elnöke azt mondta:
„Több célunk volt azzal, hogy ezt a kiállítást Magyarországra hoztuk. Azon túl, hogy a marketing- és reklámszakmát akarjuk megismertetni a legfrissebb irányzatokkal, a nagyközöség érdeklődését is szeretnénk felkelteni. „
A DDB szakértői majd’ 200 terméket, az amerikai fogyasztási cikkek legérdekesebbjeit, leginnovatívabbjait gyűjtöttek csokorba. Színezett popcorn, horkolásgátló spray, csilis csokoládé, rovaros nyalóka… Különleges alapanyagok, szokatlan felhasználási területek, ötletes kombinációk.
Fogunk-e mi is homeopátiás stresszoldó rágógumit rágcsálni? Használunk-e majd ujjhegyre húzható fogkefét? Étrendünk részévé válik-e a vitaminos szója-víz? Majd meglátjuk…
Addig viszont mindenki megtekintheti ezeket a 2003., keDD. Bevásárlás című ingyenes kiállításon, április 28. és május 26. között, a Váci utca 62-64 szám alatt lévő V.A.M. ART & DESIGN Galériában.