Csaknem 3 éve halott asszonynak küldött új számlacsomagról ajánlatot egykori takarékszövetkezete – számolt be az RTL Híradó. A levelet fia vette át, aki nemcsak ezen, hanem a címzésen is megdöbbent. Édesanyja neve mellett ugyanis az „elhunyt” szó is ott szerepelt a borítékon: Orosz Ferencné Elhunyt – mintha csak egy név lenne.
A nő fia szerint éppen ez a legfelháborítóbb: ha tudják, hogy egykori ügyfelük már nem él, akkor miért küldenek neki új ajánlatot. „Hivatalos értesítést még a közjegyzőtől is kaptak. Ennek ellenére morbid módon még arra is utalnak, hogy minél előbb váltson számlacsomagot, és ehhez a kollégák szívesen nyújtanak majd segítséget” – mondta el Orosz Ferenc.
A levél végén még azt is odaírták egykori ügyfelüknek, hogy „bíznak benne, hogy továbbra is elégedett lesz a szolgáltatással”.
A történtek miatt Orosz Ferenc panaszt írt a takarékszövetkezetnek. Mint mondja, megdöbbentő, hogy egy pénzintézet ilyen hibát tud elkövetni.
Az érintett takarékszövetkezet az RTL Híradónak azt írta, egyedi hiba történt: kollégájuk véletlenül rossz helyre, a megjegyzés rovat helyett az ügyfél törzsadataihoz, a név mellé írta az elhunyt szót. Így fordulhatott elő, hogy az automatizált rendszeren végigfutott a halott ügyfelüknek szóló levél. A történtekért elnézést kérnek a halott ügyfél hozzátartozójától.
Kiemelt kép: RTL Híradó – videó