A Metro áruházlánc a vállalkozások, különféle intézmények kiszolgálására építette üzletpolitikáját, ezzel is indult Magyarországon negyedszázaddal ezelőtt. Eddig kártya kellett a vásárláshoz, nemrégiben azonban újított az áruházlánc.
Ráhajtott a családokra, és reklámhadjáratot hirdetett hétvégékre. Ennek lényege, hogy úgynevezett napijegy igénylésével pénteken, szombaton és vasárnap bárki vásárolhat a Metro áruházakban – írja a blokkk.com. A legfrissebb reklám szerint viszont szeptember 24-ig mindennap – azaz hétfőtől vasárnapig – magánemberként is lehet menni vásárolni a Metro áruházakba.
Mindezt összeadva, akkor nagyjából egy félévnyit kinyitott a Metro a családok számára is. Aki a nagybevásárlások elkötelezett híve, az megtalálja ott a számítását.
A metrós családi vásárlás hátránya azonban, hogy adminisztrációhoz kötött, a napijegy „ára” a személyes adatok megadása.
Kiemelt kép: illusztráció, iStock