A hollywoodi díva és lánya eddig még nem szerepeltek közös reklámban, most azonban ennek is eljött az ideje: a Fendi divatház Peekaboo táskájához forgattak velük egy kisfimet, amelyből több dolog is kiderült. Egy: Catherine Zeta-Jones 50 évesen is gyönyörű nő, kettő: lánya, Carys Zeta Douglas ennél jobban nem is hasonlíthatna rá külsőleg. Három: sok pénzből is lehet béna videót csinálni.
A reklámfilmben az anya-lánya páros Róma utcáin sétálgat, táncikál és vélhetően a fotóanyagoknak pózol, amit számos aranyos egymásra mosolygás, kedves érintés, cinkos nevetés tarkít, illusztrálván, milyen harmonikus a kapcsolat közöttük. Bár mindezt nem vonjuk kétségbe, azért megegyeznénk, az egész túlságosan is negédes és affektáló, a látvány szempontjából borzalmas, Mary J. Blige pedig nem is értjük, hogy kerül a képbe.
Bármilyen is a végeredmény, a reklámfilm arra tökéletes, hogy Catherine Zeta-Jones egy lépéssel még inkább a reflektorfénybe tolja lányát, aki 16 évesen végső soron elég nagy hozzá, hogy anyukájától örökölt szépségét és apukájától kapott nevét kamatoztatva megcsípjen néhány reklámszerződést.