Adventi játékunkon 2 féle sminkcsomagot nyerhetsz, melynek tartalma:
1 db OMBRE PREMIERE EYESHADOW szemhéjpúder, 1 db VERT LAMÉ 906 ROUGE COCO GLOSS FLAMING LIPS szájfény 812 és 1 db LE VERNIS körömlakk FLAMBOYANCE 918.
A másik csomag tartalma 1 db OMBRE PREMIERE EYESHADOW szemhéjpúder, 1 db CUIVRE LAMÉ 907 ROUGE ALLURE VELVET matt rúzs No5 és 1 db LE VERNIS körömlakk OPULENCE 917
A termék mára meghódította a világot, a kultikus státuszhoz azonban kalandos út vezetett. Egy párizsi klinika falain belül született meg, máig patikák forgalmazzák, mégis a világ vezető sminkmestereinek vált nélkülözhetetlen csodafegyveréve. Sokáig orvosi javallatként terjedt, utána a jól értesült színésznők, modellek, európai bárónők titkos szépségtrükkjeként, mára pedig nem hiányozhat a kifutók és a vörös szőnyegek legcsodásabb sminkjei alól, legyen szó Párizsról, New York-ról, Milánóról vagy Hollywood-ról.
A kezdetektől családi kézben lévő Embryolisse következetes filozófiát követett, és sosem kötött kompromisszumot. Az egészséges bőr és a látható szépség egyaránt vezető tényező volt minden termékfejlesztés során.
Az Embryolisse mindent megad, amire a bőrnek szüksége van, hogy egészséges, fiatalos és szép legyen: feltölti, kisimítja és ragyogóvá varázsolja. Még a legszárazabb és legérzékenyebb bőr is visszanyeri komfortérzetét. A márka viszonylag egyszerű, letisztult formulákkal dolgozik, ami nem tartalmaz felesleges összetevőt, nehogy véletlenül érzékennyé tegye a bőrt. Minden, ami belekerül, lényeges és szigorúan ellenőrzött: a megfelelő hatóanyagok az éppen megfelelő dózisban. Elsőbbséget élveznek a növényekből és gyümölcsökből kinyert természetes alapanyagok úgy, mint a shea vaj vagy az aloe vera, illetve gyakran előfordul még az öko-barát szója protein, méhviasz, hialuronsav és kollagén.
Az Embryolisse azonban nem csak termékként, hanem vállalatként is világos, átlátható értékeket képvisel. Talán ennek is köszönhető folyamatos növekedése. A generációk óta anyáról lányára szálló titok nem titok többe. A szájhagyomány útját lassan elhagyva, a tízmilliomodik eladott terméken is túl, mára minden kontinensen jelen van. 16 országban kapható, köztük 2018 óta itthon, Magyarországon is.
Tudj meg többet a márkáról itt