A mindenórás terhes Kea Whiteman egyik reggel úgy érezte, elfolyik a magzatvize. Az ausztrál nő nem sokkal korábban rendelt szoptatós melltartót a H&M-ből, ami még nem érkezett meg, ezért Whiteman felhívta a ruhaüzlet vevőszolgálatát, hogy nem gyorsítanák-e meg a rendelését a szülés miatt.
A vevőszolgálatos munkatárs ugyan nem tehetett semmit az ügy érdekében, de nagyon kedves volt. Két nappal később egy kézzel írt levelezőlapot is küldött Whitemannek, akinél végül mégsem indult be (akkor még) a szülés, a levéltől viszont nagyon meghatódott. „Csodálatos, kedves és figyelmes” embernek nevezte a ruhaüzlet ismeretlen munkatársát.
Történetét az interneten is megosztotta, amire sokan mások is elmesélték, milyen pozitív élmények érték őket a H&M vevőszolgálatán. (Személyes adalék: a barátnőm két hónapja rendelt valamit a H&M Home oldalán, ami azóta sem jött meg, sőt már törölték is a rendelését különféle okok miatt. Háromszor telefonált a vevőszolgálatnak, ebből egyszer kedvesek voltak vele.)
(Yahoo)