Emmett Lowry mindössze egyéves, de már olyan márkák reklámoztatnak vele, mint a GapKids, a DokATot vagy a Tenth & Pine. Édesanyja, Sarah Lowry már születése óta posztol róla cukibbnál cukibb fotókat, amikre az ügynökségek is felfigyeltek – adta hírül a metro.
A kisfiú nővérként dolgozó édesanyja a képekkel arra szerette volna felhívni a figyelmet, hogy az emberek legyenek elfogadóbbak a Down-szindrómával együtt élő gyerekek iránt, ugyanis amikor megtudták, hogy a fiuk is érintett, ők is sokáig aggódtak amiatt, hogyan fogja majd kezelni őt a társadalom.
„Az emberek előítéletesek, és mi azon dolgozunk, hogy ledöntsük ezeket a falakat”
– magyarázta az édesanya. A modellkarrier úgy kezdődött, hogy Sarah egy mosolygós képet posztolt Emmettről, amint épp GapKids ruha volt rajta, a cég pedig megkérdezte az édesanyát, hogy kitehetnék-e a képet a saját, egymillió követővel bíró oldalukra. A képet sokan látták, és utána egyre több gyerekruha-márka vette fel a kapcsolatot a Down-szindrómás kisfiú édesanyával. Sarah szerint a kisfia elbűvölő mosolyának köszönhető a hatalmas siker.