Számtalan kutatás támasztja alá, hogy két éves korukra a gyermekek már sokkal többet értenek meg, mint amennyit ki tudnának fejezni. Játszva fedezik fel a világot, fejődik képzeletük, ekkor kezdik el a felnőtteket utánozni. A játék ebben a korban már a tanulásról is szól: a DUPLO figuráival játszva a gyermekek kreativitása, kézügyessége is fejlődik. Három évesen már rájönnek, milyen nagyszerű dolog másokkal játszani, mire négy évesek lesznek, a kíváncsiság motiválja őket, hogy mindenféle kérdést tegyenek fel. Így jutnak el öt éves korukban oda, hogy mindent fel akarnak, és fel is fognak fedezni.
„A DUPLO küldetése, hogy a felfedezésekhez vezető út vidám és örömteli legyen. Ez vezérel minket, és ezért döntöttünk úgy, hogy májusban Mosolyversenyt indítunk. Szeretnénk, hogy bárki megmutathassa, mennyire mókás és kreatív a DUPLO játékaival játszani” – mondja Sófalvi Adrien, a LEGO marketing menedzsere.
Pályázni egyszerűen lehet. Az a szülő, aki bármilyen DUPLO játékot vásárol minimum 4000 Ft értékben 2012. május 2. és június 29. között, benevezheti gyermekét a DUPLO Mosolyversenyre, így lehet, hogy ő lesz a DUPLO új reklámkampányának arca. A nevezéshez nem kell mást tennie, mint elküldeni a gyermeke legszebb mosolyát megörökítő fényképet, a duplovilag.hu oldalon jegyzett felhasználónevét és a vásárlást igazoló nyugtát.
A beérkezett képeket, a gyermekek mosolyát egy zsűri értékeli, melynek a Jászai Mari díjas Schell Judit színésznő is tagja.
„Számomra fontos, hogy egy játék szórakozató legyen a kisgyermek számára, mosolyt csaljon az arcára, hiszen ez a játék lényege – emellett persze jó, ha készségeket, kreativitást is fejleszt. Ezért én többnyire vagy készségfejlesztőt vagy társasjátékot szoktam választani. A LEGO DUPLO egy olyan meghatározó, sok generációs játék, amelyen egy sereg gyerek nőtt és nő fel. Alighanem soha nem megy ki a divatból. Ez egy szelíd játék, ami tágítja a fantáziát, és amivel sokat lehet együtt játszani, közben nagyokat beszélgetni, nevetni és persze mosolyogni. Ez pedig fontos” – mondja Boldizsár fia társaságában Schell Judit.
A legvidámabban mosolygó kisgyerek országos hírű lesz, hiszen ő lesz a DUPLO 2012 második féléves reklámkampányának arca. Mosolyverseny nyertese továbbá egy 50 ezer forintos ajándékcsomaggal is gazdagabb lesz.
A Duplo öt további kategóriában díjazza az indulókat: 1,5 – 3 éves fiúk és lányok, 3 – 5 éves fiúk és lányok, kis építész anyukájával és/vagy apukájával közös fotón. E kategóriák díjazottjai egy-egy 20 ezer Ft értékű ajándékcsomagot kapnak, és szerepelhetnek egy magazin címlapján is.
További részletek a duplovilag.hu oldalon a „Nyereményjáték” rovatban találhatók.