Egy brit bevásárlóközpont megbízásából készült felmérésből kiderült, hogy az anyák 94 százaléka többet költ a gyereke ruhatárának bővítésére, mint a saját öltözködésére.
A kutatásból, melyben 18 és 55 év közötti anyák vettek részt, kiderült az is, hogy 46 százalékuk elhanyagolja a saját gardróbját, viszont arra kimondottan odafigyel, hogy a gyerekét lehetőleg az aktuális divatirányzatoknak megfelelően öltöztesse. A megkérdezettek csaknem fele bevallotta azt is, hogy lelkifurdalása van, ha magának vásárol valami új cuccot és nem a gyereknek.
A szakemberek szerint egyébként a gyerekek öltöztetésének kultúrája rengeteget fejlődött az elmúlt években, köszönhetően az olyan hírességeknek, mint például Katie Holmes vagy Victoria Beckham, akik valóságos minidívaként járatják kislányaikat.
Te is gyakrabban vásárolsz új ruhát a gyereknek, mint magadnak? Fontos, hogy divatos legyen, vagy inkább az árát nézed?