Fogápolási kezdőcsomag az egészséges gyermekmosolyért.
A magyar gyerekek nagy százalékának egészségtelenek a fogai, közülük is veszélyeztetettebbek a hátrányos helyzetben élő gyerekek. A program keretein belül 1000 fogápolási csomagot adtak át a Gyermekeink Egészséges Fogaiért alapítványon, és a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért alapítványon keresztül oktatási intézmények számára, valamint az SOS Gyermekfaluban élő gyerekek számára. A csomag fogápolási termékeket, egy tükörre ragasztható matricát, valamint egy gyerekeknek szóló oktató brosúrát tartalmaz, amiben a program kabalái Tündi a fogtündér és Marci a fogmanó játékos formában vezetik be a kicsiket a helyes fog-, és szájápolás világába, a szülők pedig hasznos fogápolási tanácsokat olvashatnak.
Nem kell félni a fogorvostól!
A program szakmai partnere a Colgate-Palmolive Magyarország Kft. „A tejfogak ápolására hazánkban sajnos nem fordítunk kellő figyelmet, holott fontos szerepet játszanak a maradó fogak egészséges növekedésében. A program lehetőséget adott arra, hogy a kisgyermekes szülők figyelmét felhívjuk a helyes fog- és szájápolás fontosságára.”- vélekedett a kezdeményezés aktualitásáról Harsányi Ditta a cég tudományos munkatársa -„Külön öröm számunkra, hogy a programnak köszönhetően a szociálisan hátrányos helyzetben élő gyermekekhez is el tudtunk jutni.”- tette hozzá a szakértő. A csomagok átadására az SOS Gyermekfalu kis lakói számára szeptember 30-án, Kecskeméten egy jó hangulatú ingyenes fogászati szűrés keretében került sor, ahol a gyerekek az orvosi vizsgálat mellett megismerkedhettek a fogászati szakma rejtelmeivel is. „A mosolygó fogacskák számunkra a gyermeki jókedvet és kacajt jelenti. Ez az, amit próbálunk az SOS Gyermekfalvakban nevelkedő gyermekeknek megadni. Ebben nagy szerepe van a minél kisebb korban elkezdett helyes fogápolásnak, amely kialakításában a dm Kft. nagy segítséget nyújt”- mesélt a támogatás jelentőségéről, Andri Diána az SOS Gyermekfalu Adománygyűjtési és Kommunikációs Igazgatója.
A dm vásárlói pontadományozással segítettek.
A dm üzletekben kihelyezett infópultokon keresztül 2013. augusztus 15. és szeptember 29. között 50 active beauty pont felajánlásával a dm vásárlói is támogathatták a program sikerét. „Örömmel tapasztaltuk, hogy vásárlóink kezdeményezésünk mellé álltak. Ezúton is köszönjük nagylelkű támogatásukat. A program pozitív fogadtatása megerősített bennünket abban, hogy jövőre is megszervezzük a kampányt, és célul tűztük ki, hogy még több kisgyermek arcára varázsoljunk egészséges mosolyt.”- nyilatkozta a jövőbeni tervekről Kanyó Roland a dm marketing és PR menedzsere.