Család

Megrémülnek a gyerekek a John Lewis reklám tűzokádó sárkányától

A karácsonyi szezont megnyitó „csúcsreklám” hiába kavarta fel az aggódó szülőket, akiknek a gyerekei megriadtak a tévé előtt ülve a tűzokádó minisárkánytól, a John Lewis csapata ezt nem hagyta annyiban.
John Lewis karácsonyi reklám 2019

A héten mi is bemutattuk a karácsonyi szezont hivatalosan is megnyitó John Lewis-féle ünnepi reklámot, melyben egy folyton galibát okozó aranyos tűzokádó sárkány és egy vörös hajú kislány barátsága áll a központban. A fő üzenet pedig rajtuk, és történetükön keresztül az, hogy az idei ünnep alkalmával mutassuk meg, hogy igenis képesek vagyunk szívből törődni a másikkal.

Érdekesség, hogy azóta kiderült, a reklámot Budapesten forgatták, egy 100 fős statisztacsapattal – tudta meg a 24.hu. Arról is ír, hogy azóta a reklám visszhangja is megérkezett, például a cég Twitter-fiókját mára ellepték a kommentek.

Ebből ítélve, valószínűleg a John Lewisnál dolgoznak minden idők legtürelmesebb és legtöbb idővel rendelkező marketingesei, egyesével megválaszolták ugyanis ezeket a Twitter-üzeneteket. Még azokét is, akik Edgart, a sárkányt túl félelmetesnek tartották, és kifogásolták, hogy a gyerekeik megriadtak tőle, mert túl sok tüzet okád. Illetve volt olyan, aki a Jégvarázs-érzékenységére hivatkozva azt tette szóvá, hogy Edgar már a reklám legelején elolvasztja Olafot, a hóembert.

Ez például egy a válaszok közül:

Ó, sajnálattal halljuk, hogy a kicsinek nem tetszett Edgar. Csak Olafot szerette volna megölelni. Lesz is hozzá egy-két szavam! Remélhetőleg, átgondolja mit tett, különben Elza (a Jégvarázs másik főszereplője – a szerk.) beállítja a sarokba!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top