Nem engedték leadni ezt a reklámot az Oscar-gála szünetében

H. A. | 2020. Február 10.
A közvetítés házigazdája, az amerikai ABC csatorna túl őszintének találta a reklámot, ami az anyaságot a maga nyers valójában mutatja be.

Kisebb botrány tört ki egy szülés utáni termékeket forgalmazó cég, a Frida Mom reklámja miatt, amiben egy szülésen épp csak átesett anyuka kemény éjszakáját mutatják be, aki, mint a nők többsége szülés után, fájdalmakkal, sebekkel, vérzéssel küzd, miközben az újszülött csak sír és csak sír…

A valóságot hűen tükröző reklám azonban, ahogy mondani szokás, kicsapta a biztosítékot az Oscar-gálának otthont adó ABC csatorna munkatársainál, akik egyszerűen nem voltak hajlandóak leadni a kisfilmet. A csatorna döntése pedig igencsak megosztotta a közönséget.

Voltak, akiket meglehetősen felháborított a döntés, egy másik tábor még több hasonló reklámot követelt. Ugyanakkor azok a hangok is megjelentek, amelyek a kettős mércére hívták fel a figyelmet a reklámiparban, hivatkozva az erekciós, és prosztatával összefüggő „férfi” reklámokra, amelyek gond nélkül képernyőre kerülhetnek.

(via)

Exit mobile version