Miért a Lidl?
A Pénzcentrum és a Debreceni Egyetem közös, nagymintás felmérést készített, amelynek eredményeként a vásárlók szerint a Lidl a legolcsóbb FMCG-hálózat 2023-ban Magyarországon.
Ez már alapjában egy elég komoly érv a diszkontáruházlánc mellett, de nem csak ezért szeretjük és választjuk a bevásárlásainkhoz.
Amiért a Lidl választjuk az a cég alapértékeiben rejlik.
- Abban, hogy a Lidlnek a legfontosabb a vásárlók minél magasabb színvonalú kiszolgálása, a lehető legjobb ár-érték arányú és minőségi termékekkel.
- Abban, ahogy a fogyasztói igényeket szem előtt tartva, támogatják a családokat.
Stratégiai fontosságú a vállalat számára, hogy a magyar családok mellett álljon, ezért az idei évet árcsökkentéssel kezdte és folytatja. A cél, hogy minél szélesebb körben, minél több termékkategóriában csökkentsék az árakat. Január elsejétől már több mint 300 termék fogyasztói árát mérsékelte a Lidl. Csökkent a sajtok és egyéb tejtermékek, a gyümölcslevek, a szendvicsfeltétek, a bacon, rizs, virágméz és a mustár ára is az első körben.
Így a tartósan árcsökkentett termékek között megtalálható a trappista sajt, 17 különféle pékáru és a baromfi rudacska is. Így a 700 grammos Pilos laktózmentes trappista sajt is, ami az eddigi 3799 forint helyett 2999 forintba kerül, vagyis 21%-kal kell érte kevesebbet fizetni, ami különösen a speciális étrendet követő vásárlók számára jelent könnyebbséget, csak úgy, mint a szintén árcsökkentett Pilos laktózmentes szeletelt trappista sajt. Mindezek mellett olyan termékek is olcsóbbak lettek, mint a Pikok szeletelt sertés szendvics sonka, ami 549 forintos áron érhető el, vagyis 24%-kal kell érte kevesebbet fizetni, vagy a Pilos 20%-os tejföl, aminek 11 százalékkal mérséklődött az ára, így 1149 forintba kerül.
Az 1 kilogrammos félbarna kenyér ára újra 700 forint alá csökkent, a sajttal szórt nosztalgia kifli árában 20 forintos csökkenést tapasztalhatnak a vásárlók, míg a fahéjas tekercs 10 százalékkal lett olcsóbb. Ennél is jelentősebb mértékben, 20 százalékkal csökkent az 1 kilogrammos kiszerelésben elérhető baromfi rudacska ára is, amit mostantól 949 forintért vásárolható meg. De 14 százalékkal olcsóbb a 125g-os mozzarella sajt, illetve 100 forinttal kevesebbet kell fizetni a 340g-os darabolt ananászkonzervért is, ami így 799 Ft-ba kerül.
De kevesebbet kell fizetnünk a Combino durum száraztésztákért (spaghetti, fusilli, penne rigate, chifferini), a Kania fűszerpaprikáért, a W5 mosogatógép tablettáért, de a Siempre tisztasági betét és a különböző méretű és kiszerelésű Lupilu Nature pelenkák is olcsóbbak lettek.
Ezekhez az eredményekhez a Lidl beszállítói is hozzájárulnak. Jelenleg a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszereinek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, így biztosítva a hazai vállalkozások számára a helyi szintű növekedést, fejlődést és munkahelyteremtést, a magyar gazdaság támogatásának és versenyképességének növelése érdekében. A beszállítói partnerekkel történt hosszú tárgyalások eredményeként pedig egyre bővülhet azon termékek köre, melyek árát tartósan csökkentheti a vállalat.
És ez még nem minden!
Hétről-hétre a már jól ismert Lidl és Lidl Plus app használatával még több kedvezményhez juthatunk!
A diszkontlánc digitális hűségprogramja, egy ingyenes mobilapplikáció, amely segít a takarékoskodásban. Az áruházlánc hétről hétre számos akciót kínál vásárlóinak, akik további kedvezményeket érvényesíthetnek, ha minden vásárlás alkalmával használják a Lidl Plus applikációt. Az applikációban hetente további 10-12 akciós árucikket jelentő kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során, valamint a kaparós nyereménykártyákkal és a Kupon Plusszal további kedvezményekhez – mint például ajándék termékek vagy extra számlavégi kedvezmény – juthatnak.
Az üzletekben és az online felületeken (lidl.hu, Lidl app, Lidl Plus app) elérhető akciós újságban pedig mindig megtalálhatóak az aktuálisan elérhető, legkedvezőbb árú termékek.