
„Azért csatlakoztunk kampányhoz, mert modelljeink egészsége kiemelkedő fontosságú a számunkra, és minden tőlünk telhetőt megteszünk érte” – fogalmazott Sarah Doukas, a Storm modellügynökség ügyvezetője egy sajtónyilatkozatában. „Reméljük, hogy ez hatásosan közvetíti majd a fiatalok felé azt az üzenetet, miszerint a szolárium használata negatív hatással lehet a megjelenésükre” – mondta az Elite modellügynökség vezérigazgatója, Michelangelo Chiacchio.
Azoknak a modelleknek, akik nem bírják ki mesterséges barnaság nélkül és/vagy épp egy-egy munka miatt van szükségük bronzos bőrszínre, ezután a barnítókrémekre, illetve a fújós barnításra kell majd hagyatkozniuk. Lehetőleg persze túlzások nélkül, elkerülve, hogy a bőrszínük barna helyett narancssárgába váltson.
„Nagyon örülünk, hogy a vezető modellügynökségek támogatják a kampányt. A szoláriumozástól élettelenné, sprőddé, ráncossá válhat a bőr, az UV-sugarak emellett a bőr DNS-ét is károsíthatják. Hosszabb távon ez a károsodás bőrrák kialakulásához vezethet” – hívta fel a figyelmet Chris Lunn, a kampány menedzsere.