Egészség

Reggeli ételtippek futóknak

Ha futsz, fontos, hogy ne edd túl magad, viszont kellő tápanyaghoz juss! Az alábbi reggeli ételek mindkét kritériumnak megfelelnek.

Pirítós egy kis csírával, padlizsánkrémmel vagy bármivel, amit szeretsz

Könnyű, tápláló (és nagyon finom is).

 Reggeli ételtippek futóknak

 

Rizstejjel főtt rozspehely, vagy bármilyen pehely, gyümölccsel

Ha résztáv van, banánnal eszem, ha könnyű futás, az eper is belefér. Nagyon tápláló, rengeteg energiát ad.

Reggeli ételtippek futóknak

 

Natúr joghurtba kevert ez meg az

Ez is némi tesztelés után alakult ki, hogy résztáv előtt joghurtot nem eszem. Könnyű futás előtt viszont be merem tenni a menübe, némi müzlivel, mézzel.

Reggeli ételtippek futóknak

 

Még több reggeli ötlet a Futó gondolatok blogon!

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, az nlc Facebook-oldalán teheted meg.

Címlap

top

Szeretnél értesítést kapni?

Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.

A hét legizgalmasabb cikkei!
Friss sztárhírek itthonról és külföldről
Tudd meg, mit mond a horoszkópod!
Regisztráció

Elfelejtett jelszavad helyett könnyen tudsz új jelszót megadni, ehhez az alábbi lépéseket kell csak követned:

  1. Add meg az alábbi beviteli mezőben az e-mail címed vagy felhasználóneved
  2. A hozzád tartozó címre kiküldünk egy levelet a jelszócseréhez. Ellenőrizd a SPAM mappádat is, ha nem látod pár percen belül a levelet a beérkezettek között.
  3. A levélben kapott linket 24 órán belül lekattintva eljutsz egy felületre, ahol megadhatod az új jelszavad
  4. Jelentkezz be a friss jelszóval

Fiókod törléséhez add meg a jelszavadat:

Itt tudod a jelszavadat megváltoztatni:

Új jelszó mentése