
Louise Cannon a vakvezető kutyája és az unokahúga társaságában tért be vásárolni a liverpooli Stonycroft egyik Asda szupermarketébe. A biztonsági őr azonban a kutya miatt távozásra szólította fel őket.
A vak nő nem volt hajlandó kimenni az üzletből, mivel joga van ahhoz, hogy a segítő kutyáját mindenhová bevigye. A helyzetet azonban rendkívül kínosnak érezte, hiszen mindenki rájuk figyelt. Nemsokára aztán előkerült az üzletvezető, aki elnézést kért Louise-tól, és arra hivatkozott, hogy a biztonsági őr nem ismerte a vakvezető kutyákra vonatkozó törvényt.

“Mire a pénztárhoz értem, mindenki az esetről beszélt. Igyekeztem olyan gyorsan távozni, amilyen gyorsan csak lehetett. Mire kiértem, egész testemben remegtem, és egy négysávos úton kellett átkelnem a kutyával és az unokahúgommal, ebben a felkavart állapotban” – mesélte a nő.
Louise hangsúlyozta: a kutyája nem valamiféle divatkiegészítő, hanem létfontosságú segítség számára a mindennapokban, hogy közlekedni tudjon, és minőségi életet élhessen.
Az Asda szóvivője bocsánatot kért a nőtől a biztonsági őr elfogadhatatlan viselkedése miatt, aki állításuk szerint nem az Egyesült Királyságból való, ezért nem ismerte a vakvezető kutyákra vonatkozó szabályozást.