Évente kétezer magyar nőt veszítünk el mellrák miatt, pedig az időben felfedezett betegség 95 százalékban gyógyítható.
A veszteséget azonban nemcsak a nők viselik, hanem apák, férjek, fiúk, testvérek is. Férfiak, akik szeretik ezeket a nőket, és akiket szeretnek ezek a nők. Épp ezért a mellrákmegelőzés nemcsak a nők ügye, hanem családoké, férfiaké is (arról nem beszélve, hogy a betegség őket is megtámadhatja).
A túlélők által alapított Mellrákinfó felkérésére nemrég Varga Dániel, Kulka János és még egy sor közismert ember öltözött rózsaszínbe azért, hogy hangsúlyozza a férfiak szerepét a mellrák elleni küzdelemben. Ők is tehetnek ugyanis a korai felismerésért! A jelszó: elég férfi vagy a rózsaszínhez?
Az nlc.-nél dolgozó srácok biztosan (arról nem beszélve, hogy mennyire jól áll nekik)! Úgyhogy ők is átszíneződtek, és összeálltak egy csoportképre – nekünk, értünk. Hogy a „velünk” is igaz maradhasson még sokáig. Büszkék vagyunk rájuk!
Ha fontosnak tartod a célt, viselj te is rózsaszínt októberben, a mellrák elleni küzdelem hónapjában! Fotózkodj, és oszd meg a képet #szivemenviselem hashtaggel!
Ahogy a kampány üzeni: nem a nők törékenyek, hanem az élet. Vigyázzatok rá együtt!
#TimeToEndBreastCancer
Magyarországon az Estée Lauder szaküzleteiben októberben kapható a mellrákellenes kampány támogatására limitált kiadásban készített Advanced Night Repair szérum, illetve rózsaszín kitűző. Az ezen termékek értékesítéséből befolyt összeggel a vállalat a Primavera Alapítványt támogatja. További részletekhez kattints IDE!