A boltokban júliustól szeptemberig zajlott a Procter&Gamble (P&G) kampánya, Mindennapok Bajnokai címmel. A cél paralimpikonjaink fizioterápiás kezeléseinek támogatása volt, a Magyar Paralimpiai Bizottságon keresztül. Egyben a figyelmet is ráirányították paralimpikon sportolóink nagyszerű teljesítményére, az idei paralimpiai játékok nagyszerű eredményeire.
A Mindennapok Bajnokai nagykövete Hajmási Éva,
paralimpiai ezüst- és bronzérmes, világ- és hatszoros Európa-bajnok tőr- és kardvívónk volt, a program eredménye pedig minden előzetes tervet felülmúlt. A kampányban részt vevő termékek eladásából a P&G összesen 20 796 420 forint összegű adományt gyűjtött, amit szűk körű eseményen adtak át a Magyar Paralimpiai Bizottság képviselőinek, a vállalat budapesti központjában. Az összegyűlt adományt a magyar paralimpikonok fizioterápiás kezeléseire fordítják. Hajmási számára megtisztelő s egyben különleges élmény volt, amikor a kampány arcaként
országszerte az őt ábrázoló reklámokkal találkozott,
vagy épp ismerősei jelezték neki ugyanezt. „Nagy megtiszteltetés, hogy én képviselhettem a magyar paralimpikonokat ebben a nagyszerű kezdeményezésben. Eddig még sosem tapasztaltam ilyen szintű figyelmet, és szinte el sem hiszem, hogy ekkora összegű adományt sikerült összegyűjteni.” – mondta boldogan.
„Öröm és büszkeség számunkra, hogy egy olyan jelentős vállalat, mint a Procter & Gamble Magyarország értéket látott a parasportban, és mellénk állt a párizsi paralimpia előtt – fejezte ki köszönetét Szabó László, a Magyar Paralimpiai Bizottság elnöke.
„A vállalat támogatásának egy része mérhető csak pénzben, amit ezúton is köszönünk, hiszen egy évre biztosítja a sportolóink fizioterápiás kezeléseit, amelyek nem csupán a teljesítmény fokozása, de a sérülések elkerülése és a regeneráció szempontjából is létfontosságúak. A másik része – a figyelem és az elismerés, ami a kampány révén a paralimpikonjainkra szegeződött – felbecsülhetetlen értékű számunkra.”
„Nagy örömmel adtuk át ezt az összeget a Magyar Paralimpiai Bizottságnak és büszkén mondhatom, hogy az idei volt a legsikeresebb jótékonysági programunk” – tette hozzá Montague-Katus Adrienn, a cég közép-európai kereskedelmi marketing igazgatója. A világcég 2012 óta az olimpiai- és paralimpiai játékok hivatalos támogatója, itthon is több alkalommal szerveztek már hasonló kampányt.
„Duplán is szurkoltunk a kampány időszaka alatt,
egyrészt a sportolók sikeres szerepléséért a paralimpiai játékokon, másrészt pedig a lehető legnagyobb összegű adomány összegyűjtéséért. Ez egy igazán nagy közös összefogás eredménye, amire mindannyian büszkék lehetünk” – összegzett Montague-Katus.
Kép: everdayme