Szürke vagy ezüst? Kérdezi a plakát az ősz hajú asszony fotója mellett. Nem véletlen a kérdés feltevése, hiszen a kozmetikai cég a természetes szépségre helyezi a hangsúlyt. Arra a gondolatra épít, hogy nemcsak a tökéletes és sztereotip szépség létezik, hanem ami természetes és ápolt, az kortól, mérettől, formától függetlenül szép.
A kampány indítója Magyarországon egy beszélgetés volt, ahol neves személyiségek vitáztak arról, hogy miért nem érzik magukat szépnek a nők. A Dove felmérése ugyanis azt bizonyította, hogy elenyészően kevesen vannak, akik szépnek tartják magukat! A Dove ezért is indította világméretű kampányát a valódi szépségért.
A kampányról többet megtudhatsz, és bekapcsolódhatsz a vitába itt»
A természetes szépségről szólt az első októberi vasárnap is a Millenáris Fogadójában. A Budapest Rádió, a Nők Lapja Cafe és a Maxima által indított Nő természetesen kampány és a Dove kampánya a valódi szépségről, “kéz a kézben” szálltak harcba természetes szépségért.
A délelőtti gyerekprogramok közben a jelenlévők megismerkedhettek a Dove által végzett felmérés eredményeivel is, a szépségről szóló kérdésekre akár a helyszínen is válaszolhattak a vendégek. A valódi szépség jegyében szólt az egésznapos rádióműsor, erről beszéltek a meghívott nők, közéleti szereplők, művészek, sportolók, médiaszereplők.
A Millenáris Fogadójában a jó hangulatról neves fellépők gondoskodtak, bárki aláírásával csatlakozhatott a kampányhoz, és gyönyörködhetett a Nők Lapja Cafe oldalaira feltöltött önfeledt pillanatok fotóiban.
A szépségről alkotott képünk átalakulóban van, a természetesen szép nő divatba jött, a mesterséges plakátlányok nem mérvadók többé, a szép nő viszont örök. Erről (is) szólt a nap, amelyet a természetes szépség jegyében töltöttünk el.
A sajtótájékoztatón készült anyagról is olvasd el cikkünket!»
Látogass el honlapunkra!»